تحقیق در مورد چگونه مي‌توان نظم و انضباط كيفي را در دبستان گسترش بخشيد؟ 44 ص

مطالب دیگر:
🔗پاورپوینت فصل 5 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 6 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 7 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 8 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 9 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 10 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 11 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 12 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 13 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 14 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 15 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 16 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗پاورپوینت فصل 17 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر🔗حل تمارین و مساله های فصول 7 11 13 14 15 16 اصول حسابداری 2 کرمی🔗مدل سازی توازن خط تولید با رویکرد الگوریتم ژنتیک🔗مقاله انگلیسی چرخه حیات صنعت با ترجمه فارسی🔗مجموعه کامل قراردادهای ساختمانی🔗122 شکلک آدمک سفید 3D در یک فایل🔗دانلود پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی🔗پاورپوینت درس چهارم (خورشید پنهان)-پیام آسمان نهم🔗گزارش کار بازدید از کارخانه های چیکا،چینود،آیدا،سرما آفرین، گز سکه،پریس🔗گزارش کار شیمی تجزیه مواد غذایی🔗درآمد شگفت انگیییییز🔗امتحان ریاضی هفتم فصل 1تا3🔗پیشینه و مبانی نظری تحقیق بررسی ماهیت جرایم اقتصادی در حقوق ایران با نگاهی بر کنوانسیون بین الملل

این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع تحقیق در مورد چگونه مي‌توان نظم و انضباط كيفي را در دبستان گسترش بخشيد؟ 44 ص می باشد.
کلمات کلیدی فایل: تحقیق در مورد چگونه می‌توان نظم و انضباط کیفی را در دبستان گسترش بخشید 44 ص ,چگونه می‌توان نظم و انضباط کیفی را در دبستان گسترش بخشید 44 ص,دا

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 42 صفحه

قسمتی از متن .doc :

عنوان پژوهش:

چگونه مي‌توان نظم و انضباط كيفي را در دبستان گسترش بخشيد؟

نام: بدرالملوك نام خانوادگي: برادران شماره پرسنلي: 11107475

نام پدر : حسنعلي محل خدمت: آموزش و پرورش منطقه : يازده – دبستان پسرانه مطهري

مدرك تحصيلي : دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

آدرس: تهران. میدان جمهوری، خیابان ارومیه غربی، بين خيابان خوش و رودكي جنب دبستان شهید امامی پلاک 360 طبقه آخر

تلفن تماس: 66907901 09126763626

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

هدف 2

روش 3

توصيف وضعيت موجود 3

جمع‌آوري اطلاعات (شواهد / يك ) 4

تجزيه و تحليل شواهد يك 12

انتخاب راه جديد موقتي يك 15

اجرا و ارزشيابي طرح 15

جمع آوري اطلاعات شواهد دو 16

تجزيه و تحليل اطلاعات شواهد دو 22

انتخاب راه جديدتر و ارزشيابي آن 23

حسن ختام 37

منابع 39

چكيده (كوتاه نوشت) 40

مقدمه:

از خدا جوييم توفيق ادب

هر كودكي نياز به يادگيري نظم و انضباط دارد. خانواده اولين مكاني است كه كودك در آنجا ياد مي گيرد كه چه رفتارهايي مورد قبول و پذيرش و چه رفتارهايي نا مطلوب است.

كودكان بايد ياد بگيرند كه:

كدام دسته از كارها خير و سالم است و كدام كارها ناسالم و شر هستند.

چرا احترام به حقوق ديگران و حفظ حرمت افراد واجب است؟

و...

معمولاً كودكاني لوس، بد رفتار،‌خودخواه و نا امن، ناميده مي‌شوند كه با انضباط ناچيزي پرورش يافته اند و تربيت كودكان با انضباط سخت، كودكاني ترسو را به بار مي آورد.

بعد از خانواده مدرسه، مكاني است كه بصورت رسمي، مستقيم و غير مستقيم به پي ريزي مباني نظم و انضباط مي پردازد.

و طي فرآيند تقريباً ده- دوازده ساله نوجوانان و جواناني را وارد اجتماع مي نمايد كه از آنها انتظار حداقل يك «شهروند خوب» كه نظم اجتماعي را رعايت كند را داريم.

در اين طرح پژوهشي سعي دارم ضمن بررسي مباني نظم و انضباط كيفي و ايجابي به جاي نظم و انضباط سلبي و تحميلي راهكارهاي عملي دستيابي به اين امر خطير را با توجه به بضاعت فكري و عملي و به استعانت از رب متعال كه پرورش دهنده و بهترين نظم دهنده در جهان است را بيان كنيم.

تا ان شاء ا... جرقه اي باشد براي روشن كردن مشعل هدايت آينده سازاني كه راهنمايي آنها بدست ما سپرده شده است.

ان شاء ا...

بيان مساله:

-مدارس ابتدايي تابع چه قوانين و مقررات انضباطي هستند؟

-دانش آموزان ابتدايي (مخاطبان) از نظر جسمي، ذهني، عاطفي، اجتماعي، اخلاقي و ... داراي چه توانايي‌ها و محدوديت هايي ميباشند.

-سير آموزش انضباط از خانواده و مدرسه چگونه بايد طي گردد؟

-چگونه مي توانم با طرحي نو انضباط كيفي و دروني با تاكيد بر تربيت وجدان در مدرسه را گسترش دهم؟

هدف:

-آگاهي از قوانين و مقررات انضباطي كه مدارس بايد تابع آن باشند.

-آگاهي از توانايي‌ها و محدوديت هاي مخاطبان كه قصد منضبط نمودن آنها را داريم.

-مطالعه و سير آموزش انضباط از خانواده تا مدرسه.

-ابداع طرح هاي نو، جهت تقويت انضباط كيفي و دروني با تاكيد تربيت وجدان.

روش


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود
تحقیق در مورد چگونه می‌توان نظم و انضباط کیفی را در دبستان گسترش بخشید 44 ص ,چگونه می‌توان نظم و انضباط کیفی را در دبستان گسترش بخشید 44 ص,دا